اس ام اس عاشقانه
عضویت در سایت
- برای مطلع شدن از اضافه شدن مطالب جدید به سایت در خبرنامه عضو شوید .
محل کد خبرنامه
مطالب قبلی
نویسندگان وبلاگ
لوگو دوستان

لوگو دوستان
جستجو در وبلاگ

آرشیو وبلاگ

» اس ام اس عاشقانه
    زنـــــها مثل ســـکوت هستند...
    با کوچکترین حـــــرفی میشکنند!!
      مــردها مثل « باران بهاری » هستند ...
    هیچوقت نمیدانید کی می آیند ،
     چقدر ادامه دارد و
     کی قطع میشود...








بعضـــی از آدمـــا
 خــــوب نمی بینــــن
.
.
امـــا بدتـــر از اون اینـــه کــــه
 بعضـــــی دیگـــه
خوبــــــی رو نمی بینـــــن








    گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز می شود
    گاهی با یک کلام ، قلبی آسوده و آرام می گردد
    گاهی با یک کلمه ، يك انسان نابود می شود
    گاهی با یک بی مهری ، دلی می شکند
    مراقب بعضی یک ها باشیم !!
    در حالی که ناچیزند ، همه چیزند ....






    عجب روزگاریه
    قدیما تا کسی مجبور نبود دروغ نمی گفت
    اما الان تا کسی مجبور نباشه راست نمیگه!!!






    اگر گناه شکستهایت رابه گردن دیگران میاندازی،
    افتخار موفقیتهایت راهم به آنها بده.






    تو زن شدی
    نه برای در حسرت ماندن یک بوسه !
    برای خلق بوسه ای از جنس آرامش...
    تو زن نشدی که همخواب آدم های بیخواب شوی!
    زن شدی که برای خواب کسی رویا شوی....
    تو زن نشدی که در تنهایت حسرت آغوشی عاشقانه را داشته باشی!
    زن شدی تا آغوشی در تنهایی عشقت باشی .







به سلامتي اونايي که روزقيامت فقط زمين ازشون شاکيه اونم بخاطرسنگيني معرفتشون



نردبان دلم شکسته است، میشود برای من کمی دعا کنی؟

یا اگر خدا اجازه میدهد، کمی بجاى من خدا خدا کنی؟

راستش دلم مثل یک نماز بین راه، خسته وشکسته است،

میشودبرای بیقراری دلم سفارشی به آن رفیق باوفا، خدا کنی؟





عمري با حسرت و اندوه زيستن نه براي خود فايده اي دارد و نه براي ديگران بايد اوج گرفت تا بتوانيم آن چه را كه آموخته ايم با ديگران نيز قسمت كنيم . . .








برای کشتیهای بی حرکت
موجها تصمیم می گیرند . . .







من همان قاب تهی خسته و بی تصویرم که برای تو و تصویر دلت می میرم…










عشق یه سم شیرینه بدون نسخه کسی که دوسش داری مصرفش نکن از دست بچه ها دور نگهش دار و در محل تاریک ازش مواظبت کن








مرداب برای به دست آوردن نیلوفر سالها می خوابه تا آرامش نیلوفر به هم نخوره، پس اگه کسی رو دوست داری، برای داشتنش سالها صبر کن.




    من زنی هستم آزاد!
    در فطرت من حیا نهاده شده
    می دانم کجا باید شرم کنم
     و کجا می شود رها بود
    تو به من نیاموز ای مرد !







    ساده لباس بپوش!
    ساده راه برو!
    اما در برخورد با دیگران ساده نباش!!
    زیرا سادگی ات رانشانه میگیرند!
    برای درهم شکستن غرورت!!!







    آنکه معترض نیست ، منتطر نیست

    و منتطر ، معترض است

    و من پرم از اعتراض.






هـــیــچ بــالـشـی ، نـرم تــر از وجــدان آســوده نــیـسـت !!










    مردم جوری حرف می زنند که گویی همه چیز را میدانند!!!!
    اما اگر جرات داشته باشی و سئوالی بپرسی آنها هیچی چیز نمی دانند . . .

                                                                   پائولوکوئیلو





    زن بودن کار مشکلی ست ....
    مجبوری به مانند یک بانو رفتار کنی ؛
     همانند یک مرد کار کنی ،
     شبیه یک دختر جوان به نظر برسی !
    و همتای یک خانوم مسن فکر کنی ... !!




    آدما
    تا وقتي کوچيکن
    دوست دارن براي مادرشون هديه بخرن
    اما پول ندارن.

    وقتي بزرگتر ميشن ،
    پول دارن
    اما وقت ندارن.

    وقتي هم که پير ميشن ،
    پول دارن وقت هم دارن

    اما

    مادر ندارن!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: سارینا خوشگله تاریخ: چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لینک ثابت